bloggandes

Är ju helt slut som artist idag.. Försår inte vad de kan bero på? Inte kan de vara det stora alkoholintaget igår? Nääää :) For iaf till granhult på fredag.. Där satt jag väl några timmar och tittade på medan snickarn snickrade ihop sin stuga.. När jag inte stod ut med de längre tog jag en lååångprommis tillsammans med 156 miljoner myggor efter granhultsvägen..Efter de for jag tillbaka och sov..Klockan var väl en sisådär 21 men det var ju som de altrenativet förutom att sätta sig och fortsätta studera hur stugbygget tog sig....Vaknade vid 10 på lördag och tänkte åka hem eftersom jag inte ville tillbringa en hel dag till sittande och studera när dom snickrade..Men då kom ju jag och jessie på att de var marknad i överkalix så vi for dit jag, Jessie, Jonas och Johanna.. På vägen hem åkte vi till linafallet och tittade och skulle gå över hängbron.. Jag och Jessie lite inte riktigt på den där bron så vi gick bara halvägs..Men vi gick på den i alla fall:)

På kvällen var jag på väg hem men innan jag skulle åka for jag förbi Jessie och dom.. Där satt dom och hade det trevligt så jag fick beslutsångest.. Var ju då tvungen att öppna mitt vin så jag inte hade nåt annat val än å stanna:) då slapp jag bekymra mig om hur jag skulle göra.. Stanna eller åka :) Efter nån vin och nån öl kom vi på att vi skulle fara ut med fyrhjulingarna.. Men eftersom jag bara hade tofflor med mig var jag liiiiite tveksam till om jag skulle följa eller åka och titta på stugbygget:) Men dom övertygade mig om att man INTE kommer bli ett dugg blöt.. Jo eller hur :) Vi hann väl åka i kanske 20 min innan jag blev tvungen å kasta iväg mina dyngiga sockar.. Men nä de var faktiskt jätteroligt...

Idag är man lite mindre människa...Har inte ens orkat gå och duscha ännu..kanske är dags nu..ska bara samla lite krafter.. Eller nä ska nog bada..Så slipper man ju stå upp och de känns ju jättejobbigt jobbigt just nu :D tjingeling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0