tjoppido

Kan inte John Blund komma på besök till mig nångång...Jag tror han har glömt bort mig den här veckan... Inte en natt före 4 har jag kunnat somna..Aja.. Ska bli roligt att stiga upp 7 på lördag..Jippi!! ;)   Nu skulle man ha haft typ tv 1000 så man hade haft nån film att somna till...En helt vanlig hederlig och helst tråkig film :)

Och sen eftersom jag alltid skriver här när jag är sur, arg, less eller irriterad kan jag ju fortsätta med att klaga på hur kopiöst less jag är på den här lägenheten... De går ju inte att möblera i ett enda rum..Inte konstigt att man blir less å vara hemma :) De ska se likadant ut år ut och år in...Vill bara flytta härifrån... NUUU!!  På måndag blir de IKEA... Men såklart är jag oense med den andra hälften så de blir väl som sista ikearesan  för 110 kr :) Skitlägenhet!

Men ett litet ljus i mörkret... Fick besök av en gammal klasskompis idag..De var roligt och sammanstråla lite såhär efter 3 år..Men nu får vi väl se till att de inte blir lika länge mellan gångerna...

Nä..ska ta nå neråttjack nu så jag slocknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0