Mini-semester

Kanske att jag eventuellt möjligtvis kan få komma från stan imorgon..Men nu har jag ju börjat bli kompis med min otur så imorgon när vi ska fara och bilen havererar så kommer jag bara rycka på axlarna...Man börjar ju bli lite smått apatisk :) Förstår inte heller riktigt hur jag orkar leva med mig själv!!!  Vart ju ett jäkla tjorv vart jag skulle ha hunden men han får hänga med på road trip :)

Aja men skit samma.. Har ju hittat en hundbur nu till slut..Och bara de var ju också ett helt projekt..Men imorgon får jag den förhoppningsvis... Vart ju bara en hel generation som blev involverad i den men jag har ju hittat en passande iaf....Sköönt!! :) Och där uppkom nästa problem.. Eftersom buren passar en subaru måste vi ta min bil.. Och när dämparna är paj är de kanske inte så roligt att åka med den..Men vi får väl chansa:)

Snart helg.. Fy fan vad skönt.. De är sååå tungt på jobbet nu så man vill helst bara gå och självdö efter varje skift :)
Näpp..Nu ska jag gå och göra nåt vettigt innan jag börjar jobbet.. Typ skruva lös dämparna eller nåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0