Shit!

Ja nu fick jag mig min hundbur..Glad är jag..Och helt smärtfritt gick de :) otroligt!
Idag har jag jobbat eftermiddag och imorgon blir de en delad.. Och har jag riktigt tur (men de tror jag inte) så blir jag ledig SEX hela dagar efter mitt skift imorgon..De skulle ju vara alldeles förträffligt :) Synd bara att de var mitt i månaden och inte efter löningen.. Men de kan inte hjälpas..kommer nog njuta i alla fall

Sen bestämde jag mig här i dagarna att jag ska sluta vara så snäll och hjälpa andra när man inte själv får nån hjälp tillbaka..Men de höll inte så länge så jag tror att jag skiter i de :) Är bara så trött på att vara den som alltid ska ställa upp med allt och hålla på att krusa folk..Skulle vara skönt om någon annan kunde göra de för omväxlings skull.. Jag är alldeles för..Ja jag vet inte vad :) men nånting är jag då i alla fall....

Strunt samma... Ska se lite film nu här strax och sen försöka sova så man orkar upp och "tjäna pengar" imorgon :)

Tjosan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0