Sliten

Fy va jag känner mig trött å sliten.. Har så mycket hemsysslor som hade behövt bli gjorda men jag orkar fan inte :( Får skjuta upp de till imorrn när jag har fm istället... Har fått ögoninflammation en tredje gång.. whiiii :) vet inte va fan de är som smittar men jag verkar då vara väldans mottaglig...

Helgen som var vart de utgång.. De var faktikst riktigt roligt.. Vi började med och grilla lite hos pappa och for sen iväg till lena..Efter Lena bar de iväg till öltältet där de var ungefär 153 miljoner människor som skulle slåss om några kvm öltält... men när vi väl hittade sittplatser var de faktiskt roligt..Nåt liknande måste vi göra på "torgfestivalen"...



Nu ihelg då... Åker nog till granhult.. Men de känns inte direkt lockande när de är så satans mycket mygg där... eller inte bara där utan här också.. Man måste gå med jacka om man ska ut i skogarna annars blir man blodlös...Kanske Far till pajala också och går på marknaden... Får se vad som händer och sker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0