Dumma, dumma jag!!

Är sååå fruktansvärt arg på mig själv just nu.. Hade ju fått bukt på ögoninflammationen och allt och vad går jag och ?! jo Trycker in samma linser och använder samma smink som jag använde när jag hade ögoninflammation...Så nu vart de ju en ännu värre inflammation :( helvete... Aja..färsöker få tag i mamma så jag kan rådfråga henne vad fan jag ska göra.. Kan knappt vara ute eftersom jag vart så jäkla ljuskänslig.. Har kört med bårde glasögon och solbrillor idag:) Tror inte de hjälper med nån fjuttig ögonbaddning vid de här laget.. Men nu har jag kasserat linser och smink.. Så när jag väl ska låtsas bli ekonomisk så ska de alltid strula så alla sparpengar försvinner....

Har annars blivit mycket berest veckan som var.. Luleå, Dorotea, stugan och avslutningen på helgen blev till haparanda.. Och vägen till haparanda var inte heller så rolig då de gör så ont i ögonen när de är ljust ute.. Fick bädda ihop mig och gömma mig för solen :( På vägen hem for vi och inhandlaade solglajjor på öb:)

Var ut på lördag..De var riktigt roligt och bra med folk på nex..Nä nu ska jag krypa ner och gömma mig under täcket...Tycka lite synd om mig själv:)

http://ninniii.blogg.se/ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0