Trötter, Butter, Blyger, Prosit

Dom små orden beskriver mig ganska bra idag... Är såååååååå less på att aldrig blir frisk..Eller mina sjukdomar kanske är obotliga :) vad vet jag... Allt har väl flytit på som vanligt..Mitt sparande den här månaden gick ju käpprätt åt helvete :) Jag tänkte faktiskt på riktigt och på allvar börja spara pengar och bli ekonomisk..Men så vad händer? Bilen blir sjuk, Jag blir sjuk, och hunden blir sjuk.. Bara där försvann typ 3500..Jaja..Men nästa månad kanske då... Var i alla fall hos farbror doktorn igår..Fick ögonsalva, host medicin och linsförbud(!) i 2 veckor!!  Som att jag inte traffats nog när jag har fått gå runt med dom här glasögonen hittills i 2 veckor..

Följde med lillebror tjej när hon var och tatuerade sig igår..Passade på att fylla i min samtidigt då..Och blev ännu mer sugen att göra en til.Bara en liten nånstans..jag vill, jag vill, jag vill :)

Och midnight sunmeet..Säkert roligt för dom som tog sig dit..Jag var ju tyvärr inte en av dom :( Och jag som hade sett fram emot de..Jaja de går ju fler tåg.:)

Tror att jag sätter igång och städar nu så kanske man hinner åka och tvätta bilen innan de blir nå oväder... Så får Enzo sig en simtur samtidigt...

Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0