30 days of night

Tänkte skriva en rad eller två medan jag väntar på att min film ska bli klar....Jag har sån lust att gå ut imorrn men jag tror de får vänta till nästa helg..Men inte tror jag att en cider eller ett glas vin eller två kan skada...näää jag tror inte de!!!

Jobbar iaf i helg..men jag har ganska bra skift så jag ska nog hinna med att roa mig också.. Har iaf hittat en kompis som vill vara med mig i helg ;)

Sen hade jag behövt lämna min kära dator till nåt datasnille.. Jag vet inte hur jag har lyckats få den här datorn att paja, men jag verkar lyckas med allt.. Allting jag gör med den går i slow motion och man kan bli tokig för mindre.. och ju segare datorn går ju mer stressad blir man.. Jag och datorer går helt enkelt inte ihop...

Jag tror att jag ska övertala min mamma att ta över min yngsta förmåga ihelg.. Ibland är de jäkligt skönt att bara ha en hund istället för två...En hund är ju som lätt att ta med sig överallt men två är nog inte så uppskattat...

Nu vart min film klar så jag ska nog bädda ner mig i soffan och kika min rulle nu...

Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0