I en annan del av Malmberget

Tog ut lite friskvård idag så jag slutade en timme tidigare.. Har jobbat sen förra måndan så nu känns de att man behöver vara ledig...Har varit helt paj idag.. Haft ont i alla leder och "muskler" man kan ha.. De känns som om jag har gått på alla fyra hela helgen.. Så jag var och testade våran vibrationsmaskin idag på jobbet.. Står man på den 10 min motsvarar de 1 timmes promenad :) effektiv träning tycker jag... Sen en liten stund i massagefotöljen..

Helgen har varit ganska lugn... Vi hade 100 års kalas igår på jobbet med en jäkla massa folk!! Tycker de är rätt stort att leva i 100 år och vara helt frisk och kry! Så igår somnade man direkt man la huvet på kudden.. Skönt att slippa vrida och vända hela natten för en gångs skull...Somnade iofs på soffan men där sover jag också gott :)

Marknad och utgång ihelg då.. Känns som om de kommer blir väldigt kul nu när mitt gryn ska me :) Försöker bearbeta Jessie också men hon är lite svårare.. 

Fick ett glädjande meddelande igår att min kompis var i stan.. Så imorrn ska vi leka lite :) 

Måste ta mig till Fab idag så dom kommer och gör ett attentat på våran toastol som har pajjat.. 

Nu blir de en liten dusch och sen mat..

Tjiiinngg!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0