Påsken 2008

Nu har påsken varit och farit...Tur att den bara är en gång om året...

Sitter på jobbet och väntar på bättre tider..Känns som om dom tiderna kommer snart för nu orkar jag inte vänta nå längre :) Tänkte få mig en 50 kronors bränna idag så man inte försvinner i snön.. Hade behövt göra en liten shopping också så jag få väl försöka ragga nån som orkar komma med på stan idag.. Har så mycket att stå i så inte timmarna räcker till...Men de löser sig nog.. Man gör de roligaste först så kan man göra allt tråkigt nån annan gång...

Är sugen på en riktig myskväll idag.. Tror att jag måste anordna nå fiffigt till ikväll...  ;)

Ska kika vidare nu eller nåt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0