Trasig!!

Jag är helt paj idag.. Trasig i halsen och trött som en get... Måste ta en powernap innan jag börjar med mitt slavarbete ;)...De ska tvättas, handlas och städas.. efter de bokar jag nog en enkel biljett till spanien eller nåt annat scysst ställe.. :) Var ut i lördags efter att jag knappt hade sovit nåt på natten och sen jobbat 10 timmar...Kan berätta att jag var ganska knäckt igår.. har bara legat i sängen helt apatisk och tittat family guy halva dan.. Somnade iaf som ett barn kl 23...

Var i granhult över dan förra veckan..Tog med mig Jessicorna och for dit och körde skoter..Skulle grilla lite korv och sånt men veden var så attans blöt (eller nåt) så de bidde ingen eld ;) For till stugan och åt ljummen varmkorv istället...  De var faktiskt en rolig vecka förra veckan.. Jag behöver nog en Jessica här lite då och då :)

Får se om nån vill byta skift med mig på Fredag..Annars tror jag att jag skippar granhult.. Orkar nog inte börja köra med min bil dit mitt i natten..


  



Nä nu ska jag vila bort mitt halsont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0