Vitt vin och räkor..

I Fredags kom jag och sara på idén att låtsas vara lite vuxna och bara sitta hemma och dricka lite vin och spela kort.. Och att vi på lördag skulle gå ut.. Men efter att vi hade tömt vinflaskan och druckit nån cider så kändes det inte så frestande att bara gå och sova så vi gick ut..Väntade mig världens baksmälla på lördag men jag hade bara lite ont i huvet och var lite trött men annars mådde jag bra.. För Sara var de lite värre så jag fick hitta mig nån ny att gå ut på me på Lördan.. for på björnis med lillebror och hans tjej och deras kompisar.. Förstår inte hur jag har lyckats att inte vara bakis.. Speciellt med tanke på att jag på lördan har druckit nästan allt ur drinkmenyn :) till och med whiskey...

Har lyckats fixa och byta lite skift så jag är ledig till marknaden..Nu är de bara långfredan jag måste fixa...annars vet jag inte om jag orkar åka nånstans...

Har varit med Jessie och gått i Gällivare.. Men eftersom hennes hund löper och min är så fruktansvärt kåt så blev man nästan dragen genom hela stan...Hundjävel :) Jag tror att den stackarn hade behövt få hitta sig ett ligg så han blir som folk..

De var väl allt!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Caesar Millan säger ju att man ska låta en okastrerad hane para sig 2ggr per år för att må bra så :P

2008-03-04 @ 19:07:57
URL: http://ruska-iws-com/asa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0