Billös

Så imorrn lämnar man in bilen till skrot eller vad dom nu gör me den.... Lite trist känns de ju..Första alldeles egna bilen å allt :) ..Och sen vill jag ju ha en likadan i samma färg men dom verkar ju vara utrotningshotade eller nåt... En RÖD..Nä hoj va fult :) Då har jag nästan hellre en vit... Men vänta när jag har vunnit 25.000 kr i månaden i 25 år... Då har jag råd med en ny toya..En lila :) Måste börja köpa lotter och spela på travet nu!!

Billös en vecka..Hur fan klarar man de.. ok om man nu inte hade haft hund..Men helgen när jag jobbar 8 timmar blir liiite länge för min bebis att vara ensam..Annars hade jag ju åkt hem på rasten och rastat han men nu hinner man ju knappt hem på den tiden.. Jävla skit :) Där kommer också min vinst in..När jag vunnit pengarna ska jag anställa hundrastare:)

Imorse när jag vaknade (alldeles för sent) kändes de som om jag hade fvarit ut igår..Ont i nacken, huvudet och halsen.. Och trött som satan :)... Har alvedonat och nässprayat hela fm så nu är jag i något sånär bra skick.. Fick t.om. massage på jobbet....skönt som attan men inte är de bra än heller...bara 5 arbetsdagar kvar och sen är jag ledig!!! Oj oj vad jag ska sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0