Gubbsjuka....

Har varit och lagt första spåret för i år..Gick inte alls nå bra...för de första var de massa snö och så blåste de... Jag plurrade i ett dike med vatten och jessie var och satt skon i nå lera så hela skon försvann i leran...Blöta och leriga gick vi våra spår som gick sådär...
Sen har nog Enzo gått och blivit gubbsjuk.. under våran 1 timmes promenad tidigare idag har han nog försökt sätta på adelpha en si så där 200 gånger... Funderar om man skulle låta honom få sig ett ligg eller om man skulle knipsa hans kulor:) men de är ju de..får han ligga får han kanske smak för de:)...

Vill tillbaka på min gamla avdelning...ska smöra för mamma lite så hon kanske kan byta lite skift så jag inte behöver vara så mycket där..Fast de kanske inte är så poppis när jag har lämnat hunden till henne och "glömt" han där en vecka:)

Tror kanske de blir kiruna imorgon om man orkar kliva upp i tid..men jag hade verkligen verkligen behövt sova...


får se vad som händer och fötter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0