Men åhhh...

Nog är de som skönt att de är ljust på kvällarna å så men på nätterna hade de gärna fått vara mörkt..Hur ska man annars veta när man ska gå och sova?

"En kvinna är hos frissan och träffar där en väninna
Väninnan frågar:
-Ska du färga håret igen?
-Nej, det törs jag inte. Förra gången jag hade gjort
det väckte min man mig på morgonen och sa:
-Det är bäst du sticker nu innan kärringen kommer hem."

"En tjej raggade upp en kille på krogen och han följde
med henne hem. När de började klä av sig såg han
att hon inte hade något könshår och frågade varför.
-När såg du gräs växa på en vältrafikerad gata? svarade hon"

http://www.idiot.se/2006/03/16/grundlurad/

Nu har jag lite att göra.. kanske man skulle prova sova nu..Men jag vet att jag kommer vrida och vända i säkert en halvtimme minst..Ähh tror jag skiter i de och är vaken till måndag kväll.. Sen är jag ju ledig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0