Är du dum?

Tur man själv är så jäkla klyftig :) ..Ska nog också skaffa mig en spionagefirma...

Vet varken ut eller in just nu men jag antar att de hör till...Men jag vet ju de jag behöver iaf :) Ska kanske och kolla på en lägga nån gång när dom hör av sig...En trea i Malmberget..skönt å slippa Gällivare...Sen kan de ju inte finnas två spionageföretag på samma ställe...Går ju bara inte..... Hoff gillar inte riktigt Gällivare..Är som mycket skönare här...Och en trea blir ju perfekt...Då får Bosse och Berit eget rumt så slipper ju jag slakta dom på morgonen :D

Ledig imorrn.. Behövs då verkligen..Har inte sovit många timmar sen fredag så fm passade sig inte alls den här veckan men de är som ändå skönt... Meeen såklart..enda lediga dan så ska man på möte med vakansen och sen ska de tvättas.... Skönt att bli anställd.. Skönt å veta att man garanterat har jobb.. lite trist bara å inte veta vart..Men har jag tur så får jag stanna på g-hem....

Har duschat av min älskling igår... Tänkte de skulle bli bättre men nu ser han ut som en skabbräv istället..Men han luktar ju inte bulldeg nåmer iaf :) Hatar dessa pälsbyten

Ska vila nu så man är pigg lagom till kvällen.... Och saw...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0