Ja jävlar...

Har egentligen en massa saker att göra men som vanligt hamnar man framför datorn och blir sittande här ;) Tänk vad mycket man hade fått mycket utfört om man inte haft internet..Men vad tråkigt de hade varit utan..Hade aldrig klarat mig :)... Jobbar eftermiddag idag och jag är jävligt less på de..Måste försöka byta till mig lite fm istället.. Man får ju ingenting gjort när man sover så länge på mornarna :)

Halloween var väl...intressant och jävligt rolig på alla möjliga sätt...Hade alldeles för roligt för att orka bry mig eller tjafsa med nån... Hoppas de inte är lika länge mellan gångerna till Jessie kommer med ut igen...

Men nu måste jag väl ändå tvätta och städa min bil.. Måste hitta mig ett garage så den blir tvättad nångång..Skulle tro att den mår psykiskt dåligt av att se ut som den gör....

Nä nu ska jag dammsuga lite..ser ut att behövas här och jag har Enzo att tacka för de.... Tjing


Kommentarer
Postat av: Lotta

Inte vet jag väl om det var överdrivet roligt på Halloween :P

2008-11-04 @ 19:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0