Nyfiken i en strut!

Vart inte så tidig kväll idag ändå. Men en till fm ska jag väl klara av?! Vart ju trevligt att komma hem med poliser som cirkulerade utanför huset. Vet inte vad för gangster som dragit hit dom. En ganska söt sådan var de iaf. Fast de visste väl alla redan att dom varit här utanför:-) och jag som är knappt nå rädd för dom:-) men hallå! Nu är ju helgen här och jag vet ännu inte vad man ska göra. Men de brukar ju lösa sig:-) men jag vet ju vad jag vill ha i julklapp av föräldrarna.... LINSER! är nästan inge less på mina glasögon. Och nu har ju inte ögonen varit paj på jätte länge. Mina linser ligger nog nerfrusna i pappas boda i en kartong:-( så efter jul är de linser dygnet runt som gäller... Igen:-) skööönt! Är lite sugen att följa till happis nästa torsdag.. Men då hade man ju velat gå på ikea också men utan hem är ju inte de heller så roligt... Hoff... Jobbigt att blogga från telefonen men segt internet är de värsta jag vet!! Nä ska försöka sova nu. Natti natt! Tycker om dig!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vem ska du fara till Happis me då? :)

2008-11-22 @ 01:21:40
Postat av: Lotta

och varför cirkulerade det poliser utanför? :D

2008-11-22 @ 01:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0