Puma :)

Ligger och tittar simpsons och försöker sova...Men de gick inge vidare och sen börjar jag bli måttligt less på simpsons nu...Måste införskaffa mig nån annan serie... Och inge trött är jag.. Kan bero på att jag vilade 1 timme på em...Alldeles chockad är jag... Vet inte hur längesen de är jag har vilat,,,Eller vilat har jag väl men inte somnat sådär... Var faktiskt skönt..och behövligt...Vart tvärtrött på jobbet idag och efter jobbet var jag och jessie på stan och gjorde ärenden i flera timmar...Känns som om jag håller på att bli sjuk...:(

Kom ju på en till julklapp som inte hade suttit helt fel...En LÄGENHET!!!! snart köper jag en husvagn där jag iaf får ha mina saker...Börjar bli lite lessen över de här med å ha allt nerpackat :)

Å helgen måste jag boka upp nu så man inte tar nå vin :) har ju iofs fm hela helgen men de brukar inte vara så svårt att byta till sig em..Är inte så eftertraktat med em nå mer på jobbet :)

Nee nu ska jag kanske försöka sova eller nåt... Natti natt


Kommentarer
Postat av: Lotta

du måste ju se det positiva med det hela nu.. du har ju åtminstone tak över huvet och en säng att sova i :D

2008-11-27 @ 04:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0