Se där...

Då var man tillbaka på jobbet igen... Jäkla vad fort helgerna går..Man hinner ju inte ens känna av att man är ledig så är man tillbaka igen...hmmm...


Helgen vart ju räddad.. Tanken var att dricka vin och kolla film på fredag.. Det råkade bli att gå ut både fre och lör.. Ganska roligt ändå när jag hade Maria att skråla med i bilen :) Fredan vart ändå rätt städad men Lördan blev de kanske en skvätt för mycket... Vet inte riktigt hur och när jag kom hem men hem kom jag :) Har inte varit nå tjafs alls ihelg.. Kanske för att de fanns andra som gjorde de istället:) Har inte ens varit bakis någon av dagarna....


Men NU ihelg....på riktigt så blir de nyktert!!!


Har kort dag idag.. Och när jag slutar blir de raka vägen hem å städa!!! Varför fick just jag dom skräpigaste djuren för?? :)


Nää ska nog göra ett ryck nu så jag hinner fara hem och rasta junior :)

Tjing!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, Jag håller tummarna för att ni klarar en nykter helg nu, För ärligt så börjar det vara på tiden!! :) Annars vet jag inte vad man ska ta sej till mer er :P Ni får börja dricka ett glas vin på kvällarna så ni inte har lika stort sug efter det på helgerna :P

2008-11-24 @ 09:28:49
Postat av: Tessi

Du är som orolig :) du kan vara lugn..ska vara nykter :)

2008-11-24 @ 22:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0