Tisdag!!

Har ju ändå hunnit me en del idag.. Skulle ju låtsas sova ut idag men har ju ändå vaknat före fan :( På förmiddan höll jag på att gå under av tristess men jag tog med mig Enzo och promenerade..Så där for 1 timme.. Sen for jag till mamma och städa bilen och spola av den och där gick de också nån timme...Eller ja till mommo har jag ju också varit en sväng.... Och nu sitter jag här hemma.. Har tänt en sisådär 15 ljus här och slagit på elementet.. Så nu börjar de kännas som ett normalt hem här :) Tänkte gå och duscha nångång också men fastnade som här.... Snart är de helg igen :) och undra vad man ska hitta på den här helgen då...

Snart kommer de väl snö så man kan köra skoter.. Eller själva körandet är väl inte så noga.. Bättre att åka så man slipper frysa :) ..Och de bästa av allt är att man får dricka punch och oboy.. Får man väl annars också kanske men de är ju som inge roligt :)

Näpp undra om man skulle hoppa i duschen nu eller om man skulle hitta på nå annat lattjo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0