Trött som få....

Håller på att tjata att alla andra ska uppdatera sin blogg...så gör jag inte själv de..:) Ihelgen skulle de ju bli nyktert fast Fredan "övertalade" Maria mig att komma ut så jag tänkte att jag var tvungen å ställa upp.. Vart inte alls så mycket bråk och tjafs så de var ju roligt...  :) Lördan och Söndan har vi nog gått igenom 10 filmer eller nåt.... Igår var vi på byarna runt...de var lite roligt :) ... Idag har man jobbat från 7:30-13... Liiite jobbigt när man har varit vaken till 2 men de gick ju...får ta en tidig kväll idag istället... Får se vad man ska hitta på på sin lediga dag imorgon..Har redan städat ur min ungkarlslya så de behöver jag ju iinte göra imorrn....sköööönt

Är sjukt sugen att åka utomlands...igen... Väntar bara på den där storvinsten så jag kan fara till mitt Maldiverna.... :)

VEM.
Vem är hos dig just nu?
Lotta, Pecke
Vem fick du sms av senast? Lotta
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Mammas
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? De ni!!!!!!
Vem önskar du att du var med nu? Är med dom jag vill vara med

VAR.
Var är din telefon? Brevid mig
Var är din mamma? På väg hit
Var sover du? Hemma i Lottas säng :)
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Minns inte vart jag köpt den
Var åkte du senast bil? Hem
Var i ditt rum är du? I TV/sov-rummet vid datorn...

VAD.
Vad åt du senast? En macka imorse..Och strax renskav :)
Vad drack du senast? Te
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta..
Vad är den närmaste saken som är blå? Tapeterna
Vad har du på fötterna? Tofflor
Vad är din favoritfärg? Svart, Rosa
Vad är din favorithemsida? Facebook :)...
Vad hör du just nu? Fågeljävlarna....och musik..

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus?
Idag...Mysigt
När träffade du din pappa senast? Igår...
När duschade du senast? Igår

HAR DU NÅGONSIN.
Sovit i någon annans säng? Jaa
Hånglat på en bio? Nää
Hånglat i skogen? Jaa
Målat om ditt rum? Nej, men tapetserat
Kört över hastighetsgränsen? Ja...har väl hänt :)
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Säkert
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja
Sett någon dö? ja
Sovit till tre? Jooo...
Älskar eller saknar någon just nu? Japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0