glöm och gå vidare

Men nu måste jag ju tvätta bilen när folk kan skriva i allt damm...:) och såna där påhittiga ord ännu.. nån om jag vet väl att jag har en fitta... :) Nog om de ...

Orkade inte gå ut igår..Kände att jag inte orkar hålla på å svammla med nån men jag antar att de kommer väl hur som helst nån gång..Om jag går ut idag eller om 3-4 år..

Var och hämtade marias lilla nemo igår..skitsöt... Och roligt var de.... Något skönt och komma bort från den här pisshålan ett tag!!

Nää ska börja masa mig iväg nu..Jobbar hela helgen..jippi

Kommentarer
Postat av: Stina

Va knäpp hon är... Om det fortsätter så här måste hon ju söka in sig på psyket =P

2008-10-20 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0