heeeeelg!!!

Fan va  skönt med helg..och vilket tjusigt helgväder ännu också :)

Sitter här i mitt nya (iskalla) hem och väntar på att jag ska få ork att gå å duscha... Enzo har börjat vänja sig med alla nya ljud men fåglarna sitter nog på samma ställe ännu som dom gjort sen igår..Stela av skräck:) Fast Enzo är ju van att flacka fram och tillbaka som en annan tattare... Fåglarna har ju inte varit med lika länge..

Måste ju ge en eloge till Stina som har hjälpt mig och tömma hela läggan.. Och till min sambo som ordnade bostad...Och till mig själv som har kört släp för första gången i mitt liv och klarat de utan att nåt har racklat ihop....

Näpp...ska göra nåt nu kanske... Hej då



(Tänk skulle jag få flytta in...vilket drömställe!!!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså dit du kanske ska flyta! hörde talas om nå ställe=)

2008-10-29 @ 11:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0