Hoff!

Har ju hunnit en massa redan och klockan är bara 2.. Var och la ett spår med Enzo..tyckte de var på tiden nu och snart kommer ju snön så då är de ju kört...Har lunchat med Stina också innan hon skulle på bilskolan och köra bil..Hoppas de går bra där.

Ska väl börja ta mitt pick å pack och flytta in till min nästa sambo..Har inte bott ensam på 10 år och tänker inte börja med de nu heller :) Men har man ställt till de får man väl kanske göra lite rätt för sig...De känns inge kul men vad gör man inte.. Jag orkar inte bråka mer...

Helgen då..Kanske lika å gå ut så man får allt uppklarat så man törs visa sig ute i fortsättningen..känns som att jag skiter i vilket...

Saknar Qujo idag...........



Tjingeling

Kommentarer
Postat av: -.--------

men wtf vars e kärleksförklaringarna???=)

2008-10-21 @ 23:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0