Men hallå!!

Helt död idag..Kanske för att de är första dagen på en vecka som jag verkligen inte gör ett skit... Kom hem för ett tag sen och la mig i soffan..Har nästan glömt hur skönt de var att bara vara :) Men de är ju så jääävla trist å vara själv... Har ringt hit nån som kan roa mig en stund iaf :) Men jag måste nog göra ett ryck och städa lite... Behöver verkligen någonstans att sätta mina kläder..är så less på att leta i dom där jävla svartsäckarna efter EN speciell tröja eller så... Sen ska jag bege mig på en lååångprommis med enzo så han också blir nöjd..Men först ska jag fortsätta med att göra ingenting en stund till :)




Kommentarer
Postat av: Lotta

Visst har du sett att jag ordnat så du har iaf 3 hyllor i garderoben? :D Är ju en start iaf :P Får komma och plocka ihop lite mer nån annan dag när jag ork och tid :P

2008-10-30 @ 01:52:05
Postat av: tessi

men näää:) de har jag inte sett:) men då har jag ju å göra idag

2008-10-30 @ 09:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0