Äntligen helg!!

kan svara på en sån här i brist på annat

Vad heter du?
Therese Pålsson
I mellannamn då?
Maria
Vart bor du?
Malmberget
Trivs du där?
I Malmberget Ja..i min lägenhet Nej
Brukar du läsa horoskop?
Japp
Har du körkort?
Jo..otroligt nog :)
Äger du några conversskor?
Vet inte vad de är:)
Favoritdjur?
Hund
Vad spenderar du mest pengar på?
Onödiga saker
Festar du?
Jodå det händer
Sprit, vin, cider eller öl?
Vin
Brukar du bli för full?
Jo för ofta :(
Antal kudda i sängen?
4 st
Kan du bara bullar?
bara bullar??
McDonald's eller Burger King?
Inget av de
Är du allergisk mot något?
Katt.
Äger du ett busskort?
Nej
Dricker du blå, röd, eller grön mjölk?
gul mjölk.
Vad åt du till frukost?
Drack te.
Hur ser du ut idag?
Som vanligt ;)
Har du haft sex idag?
Nå nee.
Nästa mål i ditt liv?
Har inga mål just nu
Vad såg du på tvn senast?
Nån dokumentär
Hur svarar du i mobilen?
De är lite olika beroende på vem som ringer
Vem ringde dig senast?
Lotta
Vad sa den du ringde?
Jag har inte ringt nån
Antal timmar sömn inatt?
8
Sov du ensam?
Japp på soffan:)
Vad innehåller din favoritmacka?
ingen aning


Senaste person som

Sov i din säng
Nisse
Såg dig gråta:
Nisse
Fick dig att gråta:
Nisse :)
Du delade en drink med:
Minns jag inte :)
Du gick på bio med:
De var så längesen
Du gick på stan med:
Hanna
Skällde på dig:
Mamma :)
Skickade ett mail till dig:
Sara

Har du någonsin
Sagt "jag älskar dig" och menat det?
Öh ja? brukar man inte det..
Bråkat med ditt husdjur?
Gör de jämt.
Drömt något helt galet och så har det hänt dej nästa dag?
Vet inte:)

Saker
Tar du droger?
Nej
Dricker du?
Ja
Vem är din bästa vän?
Har några bättre vänner
Vad är du mest rädd för?
Att vara ensam
Vilka kläder sover du i?
Sovkläder:)
Var vill du gifta dig?
Tror inte jag vill gifta mig
Vad hatar du verkligen?
Stiga upp tidigt
Har du varit kär?
Men Ja!
Har du ett jobb?
Japp
Gillar du att ha folk omkring dig?
JA
Är du ett hälsofreak?

Näe

Stuff
Har du någonsin varit kär i nån du inte haft en chans på?
Nja jag kommer inte ihåg..men säkert
Är du ensam nu?
Inte ensam hemma men ensam i rummet :)
Några piercings/tatueringar?
ja 3 tatueringar..hål i öronen:)
Låtar som ofta fastnar i ditt huvud?
Dom jag tycker om
Vill du gifta dig?
Tror inte de..men man vet aldrig
Vill du ha barn?

Klart jag vill nångång.

Favorit
Rum i huset?
Sovrummet:)
Typ av musik?

Allt möjligt
Månad?
Ingen aning faktiskt
.
De senaste 48 timmarna, har du
Gråtit?
Nope.
Köpt någonting?
Ja, har hunnit köpa massor på 48 timmar.
Varit sjuk?
Nee
Sagt "jag älskar dig"?
Nej
Velat säga till någon att du älskar den?
Nää.
Träffat en ny person?
Japp
Saknat någon?
Njaa.
Kramat någon?
Ja
Kysst någon?
Nää

Senaste
Låt du hörde:
Kommer jag inte ihåg
Film du såg:
Nån wallander
Drink du köpte:
Och de ska man komma ihåg?:)
Sak du stal:
En grej:)
Mat du åt:
Plättar på jobbet
Gången du åt en 7-elven-korv?
aldrig
Människa du slog?
Jag slåss inte så ofta:)
Senaste stora bussresan
Vet inte
Senaste långa telefonsamtal:
Nina
Senaste dusch:
Idag
Senaste irritationen:
Jag vet inte

Usch vad jag var fantasilös idag.. Tror jag börjar bli trött.. Ska  fortsätta se simpsons nu så jag somnar

Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0