Torsdag

Har fått en stalker.. lite fränt eftersom jag aldrig haft nån men samtidigt lite obehagligt :) Jobbar em idag men de går nog säkert bra eftersom jag jobbar med så roligt folk...Och imorgon åker vi till Skellefteå jag och Maria och hämtar hennes hund..De ska nog bli roligt men fan så jobbigt att stiga upp när jag inte har behövt göra de på hela veckan :( Eller jag har ju inte fått sova ut en enda dag men jag har ju fått sova längre än till 6 iaf...

Sen vet jag inte.. Undra om man skulle orka gå ut ihelg..Känns som inte alls så lockande.. Hade behövt sluta helt med de där drickandet men vad ska man göra om alla andra är ut... Inte tänker jag då sitta här hemma alldeles ensam och titta i väggen..Eftersom jag inte ens har en tv nå mer... Måste ordna de Snart!

Hade behövt vinna en peng och åka på IKEA!! sen hade jag velat till Luleå..kanske hälsa på Jessica...

Ska ut med psyko nu.. tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0