Deppig

Tycker lite synd om mig själv idag.. Har inte varit direkt bakis men trött och slö som aldrig förr..men Oj så roligt vi hade igår.. De blir som helt annat när man bryter trenden och går ut med någon eller några man inte annars går ut med..Roligt folk, och alla var som så glada och ja..De var en lyckad kväll... Men Fredagar är ändå ingen höjdare att gå ut på..Man är ju seg och trött heela lördan och hips vips så är de söndag och då är ju helgen nästan slut... Fick erbjudande att gå ut idag med men eftersom jag har en sån bra karaktär så tackade jag nej :)

Idag har jag mest legat och kikat på nätet och kollat nån film.. Enzo har då varit glad att han har fått ha sin matte helt ifred en hel dag...och två långpromenader och två korta har vi ju hunnit med..Annars vet jag inte.. Vill ju köpa min fågel men ibland blir de inte som man tänkt sig.. får ha tålamod...men snart hoppas jag!!

Trist när saker och ting inte funkar trots att man vill de.. Men de är bara inse att de aldrig kommer att fungera :(


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vem var du ut me i fredags då? :)

2008-09-28 @ 16:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0