Fy fan!

Jag är så less, så less, så less, så less, så less.....

Varför tänker man sig aldrig för??
Jag måste, måste börja tänka lite...Sluta ta dagen som den kommer...Eller så ska jag bara vara för mig själv....

Ja jag är så jävla less så USCH!!! Allt känns såå hopplöst och meningslöst.. Jag vill bara bort men vart fan ska jag ta vägen?? Jag tror jag tar bilen, åker till nån skog och bäddar ner mig i baksätet på bilen..Slår av telefonen och bara är där..Tänka över saker och ting...
Så ligger jag där en vecka eller två.. Måste ju kanske in till stan och handla lite proviant så jag överlever veckorna :) kanske ta en dusch också ;)

Nä de var väl allt från mig denna jävligt underbara söndan!!



Någon som ska me?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0