oldie

Vet inte varför men idag känner jag mig sådär extremt gammal och att de börjar bli bråttom att göra nåt av sitt liv.. Villa, volvo, barn och de där köret.. Men jag känner inte för något av de just nu men ja...jag vet inte..
Har varit med Juntti och Emma idag och vi har diskuterat de där familjelivet och vi kom överens om att ingen av oss vill bli sådär vuxna ännu iaf... Vi bytte lampor i instrumentpanelen i min bil.. Eller vi och vi, men Juntti bytte och vi tittade på..de gick riktigt bra faktiskt :) Så nu ser jag ju till och med hur fort jag kör och om jag har nå bensin i tanken.. de är ju inte illa...

Ledig imorrn.. Skönt som fan... Har inte lyckats somna en enda dag före kl 3 så jag ser inte fram emot min förmiddag på måndag!! Jobbar fre-lör-sön så jag har ju helgen räddad iaf..Jippi!

Nä nu ska jag dricka nå lugnade te eller nåt så jag kanske somnar i tid idag.. Hade behövt en personlig väckare när jag är ledig eller jobbar eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

det är bara å tänka på hur gammal jag är å så känner du dig lugn igen ;)

2008-09-17 @ 23:14:58
URL: http://ruska-iws-com/asa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0