Rubrik

Sitter här och försöker samla mod att gå ut och promenixa i mörkret.. NU vill jag ha en promenadkompis..Verkar vara helt omöjligt att hitta nån sån.. har ringt runt hela telefonboken men antingen är dom upptagna eller så orkar dom inte eller så är de för kallt.. Och jag dööör av att sitta i den här lägenheten ensam.. Nä usch och fy....Sen är de inte så roligt om jag nu skulle samla massa mod och åka till nån skog och släppa Enzo om jag inte får igång bilen sen...Vilken seg mördare som helst hinner ju slå sönder både rutorna och kidnappa mig innan bilen är igång..eh, nä jag tror jag skippar de...Får bli en promenad på stan då istället...

I helgen har de jobbats... Vi var ett roligt gäng på Lördag.. Riktigt roligt att jobba faktiskt och de var nästan så att jag inte ville gå hem :) Men en vinkvällen kallade så de var bara att åka hem och duscha och ge järnet till gällivare...Eller först var jag ju tvungen att sitta ute på min parkering och svära åt bilen i 20 minuter för att den inte ville starta... Men sen :) Vart vin och liiite annat men de där lilla andra förstörde hela min söndag... Jag var sååå fruktansvärt dålig... de var längesen jag var så jäkla bakis... Promenerade upp till pappa på morgonen för att se om han hade hittat sin hund som hade sprungit sin kos på lör kväll... Och de hade han :) så jag la mig på soffan och somnade och vaknade 20 i 1..hade alltså 20 min på mig innan jag började...

Nä men nog var de väl en bra helg i övrigt ... Ska bege mig ut nu kanske.. tjing

Kommentarer
Postat av: Lotta

Inte prövade du ringa mej^^ Du får göra det nästa gång så kan jag komma me dej till skogen :P

2008-09-23 @ 17:01:22
Postat av: tessi:)

Prövade visst ringa dig men ni var ju och hämtade mat :D

2008-09-23 @ 22:12:40
Postat av: Lotta

Ja jusst det ja :D

2008-09-24 @ 13:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0