Älskar söndagar....

Vin i helg för ovanlighetens skull.. Trauma som vanligt.. Tog mig en skön promenad i natt från gällivare till malmberget. Tog väl en ca 2 timmar hem. Och ändå genade Jag ju... I flera hundra meter djup snö :-) lyckades tappa telefonen på vägen hem men jag vägrade vända om för jag höll ärligt på att frysa ihjäl... Men den kom ju till rätta efter att ha legat och frysit halva natten.. Visste att ingen hade hittat den och tagit den för min genväg är de nog bara jag som vet om:-) Har nog ramlat 10 gånger efter vägen.. Har gått med jordens halaste dojor:-) kom till lotta, gjorde lite majs, sov nån timme och sen var de bara att ta i tu med ångesten:-) men de gick fort... Fattar inte varför jag aldrig kan hålla käft i fyllan?! För fridens skull om inte annat... Fast jag kan nog inte bara nicka och hålla med...fast vi blir nog båda rätt bråksjuka när vi dricker och båda har rätt hett temperament och ingen ger sig... Vilket radar par:-) men nu för stunden är vi kompisar så nu ska jag och min honey se nån schysst rulle:-) tjing

Kommentarer
Postat av: sara

vilka helger du har =)

2009-01-25 @ 21:50:27
Postat av: Lotta

Hur orkar du med att tjafsa varje helg?! :D

Borde byta dej till en kille som inte är lika bråkig enligt mej :P

2009-01-26 @ 00:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0