Ledig!!

Fan va skönt de var att sova idag.. Sova ända till 10 och de är nästan länge för att vara mig.. Sover aldrig så länge förutom om man har varit ut..Då blåser man väl på lite längre :) Jobbar fm imorgon och sen är jag ledig helgen..Hade jag varit lite smart hade jag ju bytt bort fredan så hade jag varit ledig från idag till söndag.. Men skit samma.... Har haft planeringsdagar tis-ons med jobbet... De har väl varit trevligt men igår var de lite drygt att sitta och lyssna i 8 timmar... Vi planerade iaf att vi skulle ha brännboll och krogkväll lite senare i år och att vi skulle skotra nånstans några stycken...typ till kaitum... De blir nog roligt.. beror väl kanske på vilka som ska me :)

Och nu är jag ju jääätte sugen att tatuera mig när alla andra håller på och gör de... :) Måste ju hitta nåt snart så man kan boka tid och göra de...

Ska tvätta idag och efter de fara till Kiruna en sväng... Undra vad man ska hitta på att göra ihelg???

1 vecka och 6 dagar kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0