Hej å hå...

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ja oftast är jag nog de :)
HUR RAGGAR DU: Jag tror inte att jag brukar ragga :)
VAD HETER DU: Therese.
KALLAS: Tessi
VARFÖR: Ja de kan man ju undra...
VAD HAR DU GJORT IDAG: Städat, lunchat med Stina, sen har jag inte hunnit så mkt mer...
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Tvätta :/
VAD VILL DU HELST HA NU: En kram.. Och några miljoner kronor...
VAR ÄR DU NU: Hos min pappa.
SAKNAR DU NÅGON NU: Jaa...
RÖKER DU: Nja ibland
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Fick julklappar på julafton..de ränkas väl som presenter...
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Planen är att vara nykter..och fly från stan förhoppningsvis
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svarta.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Nej, nej, nej.
VEM PRATADE DU MED SENAST: Lillebror.
VAD PRATADE NI OM: Inget seciellt... frågade vad han gjorde och han spelade golf :)
VAD GÖR DU JUST NU: Dricker te hos pappa..och svarar på dom här frågorna så klart...
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: De man inte minns har inte hänt ;)
ÄR DU BLYG: Ja mycket :(
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 08:00
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Någon månad sen....
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Takida - Handlake Village
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Ja.
HAR DU GLASÖGON: Ja..men jag använder aldrig dom helvetesuppfinningarna :)
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Inget av de...
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nope.. är riktigt dålig på att säga de till folk... samma med "Tack" och "förlåt"
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nää inte än ;)
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Finns massa.. Insekter, blod, fötter :)
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: The ringer tror jag den hette...
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: "Jo har varit på utbildning, ska till mödravården me  ***** nu =) men ja har gjort upp en plan så ja blir klar med boken imorgon=) Leka på Onsdag? =p". De var ett långt sms :)
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Nja de beror  väl på kanske...
HUR SVARAR DU I TELEFON: "Hallå".
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Alltså inte vet jag.. hundar är väl ett intresse....
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Bara vara..fara och flänga.. de är kul :)
HAR DU DVD-SPELARE? Ja .
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Insekter, mörker, att vara ensam :)
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Tror de :)
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Humor, bruna ögon, Tatueringar är också ganska attraktivt :)
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Men i mina beeen och typ äggstockarna eller nå :)
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nej.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Vet faktiskt inte....
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? När jag var ung :) eller yngre... kanske 13-14 år...
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Öhhh.....vet inte...:)
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Nå toy :)...
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Det beror på...är nog olika...
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Ja. .
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Säkert massor när man var yngre...
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Alla år har varit både bra och dåliga..går inte att välja....
VAD KÖPTE DU SENAST? Snus....
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ibland :)
HUR KÄNNER DU DIG NU? Glad och trött..
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart.
KAN DU LAGA MAT? Jag kan laga men jag tycker det är MYCKET mycket tråkigt.....
VAD PLUGGAR DU? Pluggar inte.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Se ovan.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Absolut..
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Japp.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Beror på vad de är... och sådär...Men just för tillfället.. myyyyyycket övertalning :)

Men Takida - Handlake village... vilken fin låt :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Att den är ^^

2009-02-01 @ 21:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0