Hux flux.....

Sitter här hos Stina på min långrast och utnyttjar hennes internet... Vad fan gjorde man förrut om dagarna när inte internet fanns?? Man är ju som handikappad utan... Usch... Men tur att facebook funkar i telefonen :) annars hade de varit kris :)...

Hatar dom här delade turerna.. Rast 3 timmar mitt på dan.. Vad hade dom tänkt att man skulle hinna göra då? Nedrans tokstollar :) Man sitter ju bara och väntar på att man ska tillbaka... Och sen blir de ju ALLDELES för många timmar borta från mina hjärtan ;)

Och vin vart de ihelg... Och SOM jag har längtat :) .. Får se om man packar ner sina grejer ikväll eller om man gör de imorgon natt ;) ... Nää jag tror faktiskt att de får vara färdigbråkat för oss.. Nu är de ju ändå flera veckor sen vi har varit i slagsmål...Tycker de kan fortsätta som hela den här veckan har varit... helt perfekt...... :) 

nee ska nog börja bege mig nu... Har snott Jannes motorvärmare så man slipper frysa när man hoppar in i bilen.....

Morsning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0