Lustigkurre....hmmm

Är nån mindre bra 50-tals film på tv nu på jobbet så jag ägnar den här dötiden åt att fundera och filosofera på ett och annat.. Kan ju behövas ibland....
Satans kallt ute är de idag..ser inte fram emot att gå och sätta mig i bilen på rasten...Undra om man skulle hinna fara och sola på min dyrbara 30 minuters rast?? Skulle vara behövligt...
En annan sak som skulle vara behövligt är att tömma ett litet förråd... Är såå sugen på att fara och åka skidor med Enzo... Måste ju skärpa mig med mitt förslöade liv...Har blivit mycket latande den sista tiden!! Mycket drickande och mycket slöande kan ju bara resultera i en sak :) uuuusch!! Men de är ju såå skönt att bara göra ingenting... Ligga i sängen och titta film är ju så mysigt..Har inte varit så avslappnad på flera år så de har varit så skönt att bara vara nu den sista tiden.. Måste vara åldern :) Men som sagt.. skärpning innan man börjar få liggsår och måste bärgas med lyftkran mellan sängen och toaletten....

Drömmer så mycket konstigt nu för tiden... Men inatt har jag bland annat haft en liten schäfertjej som jag parade med enzo.. 11 valpar blev de.. och mycket pengar fick jag :) vaddå önskedröm :)

Nää nu ska jag gå och dricka en liten te... Men vad fan ska jag tatuera??? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0