Så lycklig!!

Kom ju på en sak så här mitt i allt. Var ju för fasiken nykter HELA förra helgen... Strongt gjort tycker jag :) Men nog är man ju sugen på en vin till helgen... Får väl se vad man hittar på nu när man är ledig...
Igår var jag och hälsade på Anne och hennes odjur en sväng....Men min näst nästa hund får nog bli en bulldog.. fy så häftiga dom är :)


Annars vet jag väl inte... Har börjat sova i Gällivare nu och jäkla vad mysigt och skönt de är... Och Enzo trivs som fisken i vattnet.. Lite orolig var han där på dan men de kanske inte är sååå konstigt med tanke på allt han varit med om där :)..Men på kvällen vart han helt harmonisk..  Nu när han har fått sina leksaker också... Min lilla prins :)

Måste börja somna i tid faktiskt.. är så less att alltid försova mig och jäkta i sista minuten... Fast vi går ju ändå och sover rätt tidigt men man somnar ju inte förrän efter flera timmar..



ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig? Väldigt, väldigt händelserik
Bättre än förra året? Ja
Har du träffat några nya vänner? Ja
Isåfall vilka? Hmm en massa
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? Är rätt glömsk men de finns några saker
Har du flyttat under år nollåtta? Ja
Har du hittat en ny låt som du älskar? Japp
Isåfall vilken? Våran reggeamix :)


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta? Upp och ner
Har du strulat med någon? Ja
Har du varit kär? Jaa
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Hmmm


SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? Ja :(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Ja
Har du varit i slagsmål? Nej


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Ja
Isåfall vad? De är en sak.....
Har du skämt ut dig? Ja säkert
Har du ljugit för en vän? Nej
Har du gjort något dumt mot en vän? Nej
Har en vän gjort något dumt mot dig? Nej


SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? Jag jobbar
Har någon varit elak mot dig på skolan? ----
Hatar du någon på din skola? ----
Har du gjort något framsteg? ----
Har du haft alla rätt på ett prov? ----


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Ja
Har du många killkompisar? Nej
Har du förlorat en vän? Nej
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej
Har du ljugit för en bästavän? Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0