Sköna lördag...

Ligger här å väntar på att en film ska blir klar någång så man kan se den... Blir väl typ 5:e filmen idag :) Vaknade 12 idag och gick ut med Enzo..Sen hoppade jag i säng igen och kollade nå filmer..Vid 5 var de mat så då masade man sig upp och åt en bit och sen intog man ryggläge igen till typ 9... Men då fick de faktiskt vara nog.. Då var de dags att klä på sig så då for man och våldgästade stackars mamma :)

Ha alltså varit ut igår... De var nog säkert roligt om man hade kommit ihåg hela kvällen :) Vet iaf att jag har varit på nex, promenerat efter parkas en sväng, och att vi har varit på efterfest.. ja och att min lillebror tydligen också bor på masgatan... :) Men tittar man på telefonen så var man tydligen vaken ännu halv 7..Men då var man nog lagomt trött skulle jag tro....Nää men de var faktiskt kul...Ser ut så på bilderna iaf :)  Nää Berest njursten 3 lite = livsfara... förrädisk dryck de där :)

ähh nu ska jag göra annat..mors!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0