Skumma drömmar.....

Woohoo..Vilken tur att man inte alls har dåligt morgonhumör och sen att de blir ännu värre när man har sovit en sisådär 4 timmar inatt... Fan jag är så fruktansvärt less på den här hostan :(:(:( Och på en massa annat också för den delen...
Tycker de har varit mycket less på sista tiden :)...Nää, känner att jag måste ta tag i mitt liv nu när dom röda dagarna är över... Men först av allt ska jag mixa ihop nån mirakelkur så man blir kvitt förkylningen så man kan sova om nätterna så kanske man blir lite gladare..
Har drömt så skumma drömmar inatt också... Var tvungen att fundera både en och två gånger om de var sant när jag vaknade :) Men när man har piggnat till så kan man ju lista ut ganska lätt att de inte var sant..men ändå :) Känner för en Bismarck-kväll med Jessie och Sara..Nu är de väääldigt längesen.. Är ju som svårt att passa in när vi allihopa alltid jobbar olika..Nångång borde de väl passa tycker man ju.. Om nu inte Jessie har slutat spela med oss efter förra gången när de ingick vin för mig och Sara :) 

Räknar ner timmarna tills jag ska gå på rast....3 timmar och 10 min kvar :) Och då MÅSTE jag hem och städa.. Men de är ju fort gjort....

Ser inte fram emot den här jobbveckan..Man har blivit alldeles förslöad av att bara gå 80%..Kroppen får ju en chock av att helt plötsligt börja jobba så här mycket :) Är ledig Tors iaf.. Får se om man orkar följa till IKEA..Men de känns som ganska meningslöst om vi nu inte åker över till Finland..Då kan man ju haka på :)

Nää ska vara lite social nu med mina kära kollegor :)

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vem ska du på Ikea med då? :)

2009-01-05 @ 13:08:49
Postat av: sara

ja de tycker jag me =) är som ett tag se nvi spelade..måste ju ta de snart innan vi glömmer hur man gör =)

2009-01-05 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0